Blog

E-mail marketing – co musisz o nim wiedzieć

Prowadzisz firmę, aktywnie poszukujesz nowych klientów, korzystasz z różnych form reklamy, ale wciąż nie jesteś zadowolony z wyników. Masz dylemat, jak efektywnie wykorzystać swój budżet reklamowy? W ostatnich czasach niezwykłą popularnością cieszy się e-mail marketing. Chętnie wykorzystywany przez małe i średnie firmy stał się niezastąpioną formą komunikacji. Nawet przy niewielkim budżecie kampanie e-mailingowe mogą dotrzeć […]

Pozycjonowanie stron www czyli jak zdobyć klientów w Internecie

Czy Twoja strona www jest widoczna w Internecie dla potencjalnych klientów? Codziennie 95% użytkowników Internetu korzysta z wyszukiwarki Google w poszukiwaniu produktów, usług, informacji bądź opinii. Statystyki, podają że większość z nich przegląda tylko strony z pierwszej dziesiątki wyników wyszukiwania. Jeśli Twoja strona nie jest widoczna w wyszukiwarce to każdego dnia tracisz potencjalnych klientów. Czy […]

Podnieś wartość strony !

Czym jest marketing treści? W ostatnim czasie content marketing zyskuje coraz większe znaczenie. Firmy, które systematycznie publikują wysokiej jakości materiały dopasowane do określonych grup klientów zdobywają rozpoznawalność i pozyskują nowych odbiorców. Właściwie zastosowany content marketing wspiera także realizację planów marketingowych i sprzedażowych firmy. Content marketing polega na tworzeniu i dystrybucji wartościowych treści skierowanych do ściśle określonej […]

Czym jest marketing internetowy ?

Marketing internetowy to wszelkie działania w, których używamy Internetu do pozyskania klientów, nawiązania relacji z potencjalnymi i stałymi klientami, sprzedaży produktów, wysłania wiadomości marketingowych. Każdego dnia miliony ludzi poszukują informacji w Internecie, utrzymują kontakt ze znajomymi, robią zakupy. Internet jest dobrym miejscem aby reklamować usługi lub produkty. Obecność w Internecie i korzystanie z reklamy internetowej […]